Dominowo, 25 wrzesień 2024 r.
Znak sprawy: 6720.1.2024
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Dominowo
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dominowo uchwały Nr LXI/354/2024 z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dominowo.
Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 w związku z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w przedmiotowym zakresie.
Zainteresowani mogą składać wnioski do przedmiotowego planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko i postępowania w jej sprawie w terminie do dnia 15 listopada 2024 r.
Wnioski mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznie, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected] lub w postaci papierowej w siedzibie Urzędu Gminy w Dominowie, ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo lub w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Gminy Dominowo pod adresem /p325mg6tjh/skrytka – na formularzu określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509).
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Dominowo.
Wójt Gminy Dominowo
(-) Krzysztof Pauter
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zgodnie z art 13 ust.1 i ust 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46.WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz art. 8h ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) informuje, że:
1. Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Dominowo, jest Wójt Gminy Dominowo, ul. Centralna 7, 64-012 Dominowo.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: e-mail [email protected] lub pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Administratora.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pani/Pana dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora.
5. Nie przewiduje się przekazywania Pani/Pana danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych oraz przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
6. Decyzje dotyczące Pani/Pana danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania ich kopii, sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia oraz przenoszenia danych.
9. Podanie przez Panią/Para danych osobowych jest dobrowolne. W razie nie podania danych osobowych udzielenie odpowiedzi na złożony wniosek może być niemożliwe.
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) W związku z przetwarzaniem przez wójta, burmistrza, prezydenta miasta, marszałka województwa, wojewodę, zarząd województwa albo zarząd związku metropolitalnego danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
INFORMACJA
W dniu 28.09.2024r.
w godzinach 8:30-12:30
parking przy szkole na ul. Sportowej
BĘDZIE NIECZYNNY
(zbiórka odpadów budowlanych, itp. realizowana przez Gminę Dominowo)
Mieszkańcy Gminy Dominowo,
rozpoczynamy zbiórkę dla poszkodowanych Powodzian
w dniach od 16.09 – 20.09.2024 r.
Prosimy o dostarczanie niezbędnych artykułów:
- woda do picia, mleko itp.
- koce, kołdry, ręczniki
- żywność sucha (ryż, makaron, kasza itp.),
- narzędzia do sprzątania,
- art. chemiczne ( proszki, szampony, pieluchy itp.)
- pasze dla zwierząt, karmy dla psów i kotów.
Miejsca zbiórki to:
- Strażnica Ochotniczej Straży Pożarnej Dominowo godz. 16:00 – 19:00
-Strażnica Ochotniczej Straży Pożarnej Murzynowo Kościelne godz. 18:00 – 19:00
- Ośrodek Pomocy Społecznej i Urząd Gminy Dominowo godz. 7:00 – 15:00
- Szkoła Podstawowa w Dominowie,
- Szkoła Podstawowa w Gieczu,
- Szkoła Podstawowa w Murzynowie Kościelnym.
W przypadku braku możliwości dowozu prosimy o kontakt telefoniczny:
Aurela Przewoźniczak tel. 609 453 772
Masz nowe źródło ogrzewania ? Zmieniłeś piec? Pamiętaj o wypełnieniu deklaracji CEEB!
Święto Plonów jest tradycją na zakończenie żniw i prac polowych. Podczas tegorocznych dożynek gminnych rolę Starostów obejmą Krystyna Maćkowiak oraz Waldemar Dolniak.
Krystyna Maćkowiak od 46 lat prowadzi wraz z mężem gospodarstwo rolne, które przejęli po rodzicach Pana Marka, nastawione na uprawę zbóż i warzyw. Prywatnie mama trójki dzieci i babcia dwójki wnucząt. Wolną chwilę wykorzystuje na długie spacery, jazdę rowerem i dobrą lekturę.
Waldemar Dolniak gospodarstwo przejął od rodziców w 1993 roku. Wówczas liczyło niespełna 15 ha. Obecnie z córką Martyną oraz zięciem Patrykiem pracują na 100 ha. W strukturze zasiewów dominują ziemniaki jadalne, a także zboża. W gospodarstwie od wielu lat korzysta się z dotacji z Unii Europejskiej. Znajduje się tu również pełen park maszyn do zbioru ale również magazynowania płodów rolnych. Pan Waldemar wraz z żoną Elżbietą są rodzicami trójki dzieci: Martyny, Moniki oraz Magdaleny oraz dziadkami dwójki wnucząt.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Dominowie ogłasza nabór na stanowisko:
Asystent Rodziny
I. Wymagania niezbędne dla osoby aplikującej:
Asystentem rodziny może być osoba, która:
1) posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny — w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
II. Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat. B,
2) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
3) sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność,
4) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy.
Szanowni Państwo,
Z uwagi na okres wakacyjny Zakład Usług Komunalnych w Dominowie Sp. z o.o. informuje, iż od dnia 1 lipca 2024 r. do dnia 31 sierpnia 2024 r. będzie obowiązywać nowy rozkład jazdy.
Komunikacja gminna przez okres wakacyjny jest bezpłatna.
Z wyrazami szacunku
Prezes ZUK Sp. z o. o.
/-/ Marcin Sroczyński